Kategorie
Często zadawane pytania
Łożyskapiasty.pl to sklep internetowy obsługiwany przez firmę All-Parts.
Nie, aby dokonać zakupu nie jest wymagana rejestracja, niezbędne jest natomiast podanie informacji do wysyłki.
Produkty można wyszukiwać za pomocą wyszukiwarki znajdującej się na stronie posługując się słowami kluczowymi opisującymi poszukiwany produkt lub za pomocą referencji produktu jeżeli taka jest znana, można również wyszukiwać po krosach referencyjnych firmy np. firmy SKF. W przypadku trudności ze znalezieniem poszukiwanego produktu proszę użyć formularza kontaktowego , kontakt za pośrednictwem maila pod adresem sklep@all-parts.pl lub pod numerem telefonu +48 604 970 861.
Jeżeli chcesz sprawdzić czy wybrana część pasuje do Twojego samochodu, przygotuj dane auta: markę, model, pojemność i moc silnika i rok produkcji lub nr VIN (dane te znajdują się w dowodzie rejestracyjnym) a następnie zadzwoń pod numer +48 604 970 861 lub napisz napisz e-mail na adres sklep@all-parts.pl .
Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nad produkty były najwyższej jakości. Wszystkie spełniają europejskie normy dopuszczające je do stosowania jako części zamienne.
Cały asortyment w naszym sklepie jest objęty gwarancją producenta lub importera. Jeżeli podstrona produktu nie informuje inaczej stosowany jest dwuletni okres gwarancyjny dla osób fizycznych i roczny okres gwarancyjny dla firm.
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 604 970 861 lub mailowo pod adresem sklep@all-parts.pl
Zamówienie należy składać przez serwis http://lozyskapiasty.pl/ dodając produkt do koszyka a następnie z poziomu koszyka finalizując zamówienie w kilku prostych krokach.
Tak, ale wydłuży to proces zakupu.
Uzależnione jest to od statusu zamówienia. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 604 970 861 lub mailowo pod adresem sklep@all-parts.pl
Uzależnione jest to od statusu zamówienia. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 604 970 861 lub mailowo pod adresem sklep@all-parts.pl
W znakomitej większości zamówienia realizowane są na bieżąco co oznacza dostawę w dniu roboczym następującym w złożeniu zamówienia. W jednostkowych przypadkach termin ten może się wydłużyć do 48H o czym zostaniecie Państwo powiadomieni drogą mailową.
Zamówienia za pośrednictwem serwisu łożyskapiasty.pl można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Koszt wysyłki za pobraniem to 22,- , opłacie za pośrednictwem serwisu przelewy24 lub przy tradycyjnym przelewie koszt wysyłki wynosi 17,-. Wysyłka na terenie Unii Europejskiej do koszt 120,- i następuje wyłącznie po zaksięgowaniu kwoty na koncie.
Tak, w tym celu prosimy o podanie adresu do wysyłki w momencie składania zamówienia.
Nie, w tej chwili dostawy realizujemy tylko firmą kurierską DPD.
Po otrzymaniu numeru listu przewozowego można to ustalić na stronie http://www.dpd.com.pl lub pod nr. tel. 801 400 373
Tak, po ustaleniu tego telefonie z kurierem.
Tak, realizujemy wysyłki za pobraniem.
Tak, przelewem internetowym przez przelewy24 lub tradycyjnym przelewem bankowym.
Tak, wszelkie informacje na ten temat znajdują się tutaj http://lozyskapiasty.pl/content/2-polityka-prywatnosci
Tak, Realizujemy wysyłki na terenie Unii Europejskiej.
Nie przewidujemy takiej możliwości.
Wchodząc na swoje konto klienta lub kontaktując pod numerem telefonu +48 604 970 861 ewentualnie za pośrednictwem maila sklep@all-parts.pl
Status przesyłki zgodnie z numerem listu przewozowego można sprawdzić na stronie firmy DPD: http://www.dpd.com.pl
Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę standardową w godzinach 8.00-20.00.
Firma kurierska zobligowana jest do 2-krotnej próby dostarczenia towaru.
Tak, istnieje taka możliwość po uprzednim ustaleniu.
Tak, można a nawet należy to zrobić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru należy spisać z kurierem protokół opisujący te uszkodzenia.
Prosimy o niezwłoczny kontakt za pośrednictwem maila z działem zwrotów i reklamacji pod adresem
Proszę o kontakt mailowy z działem zwrotów i reklamacji pod adresem zwrotyireklamacje@all-parts.pl
W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zwracanego towaru na nasz magazyn.
Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym pod numerem telefonu +48 604 970 861 lub mailowo sklep@all-parts.pl
By złożyć reklamację związaną z uszkodzeniem w transporcie należy spisać protokół szkody w chwili doręczenia paczki. Jeżeli kurier odjedzie nim zauważone zostanie uszkodzenie ma on obowiązek wrócić w celu spisania protokołu. Należy w tym celu jak najszybciej wezwać go poprzez biuro obsługi klienta DPD.
Prosimy o kontakt z działem zwrotów i reklamacji po adresem zwrotyireklamacje@all-parts.pl
Czas na rozpatrzenie reklamacji określony jest przepisami prawa. Dokładamy wszelkich starań by większość spraw załatwiana była w ciągu 14 dni.